Wednesday, June 4, 2008

MenJaNa KeWanGan!!

http://www.theSpaceAds.com

theSpaceAds.com adalah merupakan Perniagaan Pengiklanan di Internet, theSpaceAds.com mempromosikan perniagaan pengiklanannya di internet kepada korporat-korporat, penyedia laman web, individu-individu, pelayar web dan kepada sesiapa sahaja melalui penyewaan ruangan pixel di internet.

Memang tidak dinafikan laman web MillionDollarHomepage.com (sebuah laman web dari UK) telah berjaya menjadi sebuah laman web pengiklanan internet di UK, kejayaannya adalah bergantung dari faktor-faktor pembaharuan pengiklanan dan kemanusiaan. Telah ramai yang mencuba untuk mencontohi perniagaan MillionDollarHomepage.com, ramai juga yang telah terkandas namun ianya adalah satu peluang kepada syarikat-syarikat untuk mencuba jenis perniagaan yang baru ini.

www.theSpaceAds.com adalah kepunyaan sebuah syarikat Malaysia iaitu EQUITY DRIVE SDN BHD yang telah di tubuhkan pada awal tahun 2007. Syarikat ini adalah syarikat 100% bumiputra yang beroperasi di Kajang, Selangor Darul Ehsan, MALAYSIA. Di ketuai oleh Pengarah Urusan Tuan Haji Kamal Fakhri Bin Ariffin, pjk dan pasukannya; telah berjaya mewujudkan satu-satunya laman web yang yang pertama di Malaysia di mana 100% berkonsepkan pengiklanan di internet. Objektif utama perniagaan ini adalah untuk menjadi satu-satunya penyedia laman web pengiklanan di internet untuk membantu usahawan-usahawan kecil dan sederhana di Malaysia bagi tujuan mengiklankan perkhidmatan dan produk tempatan mereka agar dapat di perkenalkan ke seluruh dunia tanpa batasan. Melalui banyak perbincangan di antara pengarah-pengarah EQUITY DRIVE SDN BHD, pihak syarikat berkeyakinan dan ingin berkongsi dengan pengguna-pengguna cara untuk berjaya dan mendapatkan pulangan pendapatan yang lumayan melalui penyewaan ruang pixel di internet untuk tujuan pengiklanan. Tidak dinafikan bahawa sekarang ini pengasas Yahoo, Google dan America Online telah menjadi jutawan "billionaire" dan telah mendominisi ruang pengiklanan internet "online", rujuk artikel Wall St. Journel.

Melalui kekuataan pelan pemasaran secara berangkai, peluang unik telah di temui untuk membantu dan memperkuatkan syarikat-syarikat dan individu-individu agar menjadi pengurus dan pengguna kewangan yang berjaya dan berpengalaman seperti mereka yang telah berjaya diatas.

JANGAN TERKEJUT ATAU TAKUT!!!... DENGAN HANYA US$60.00 (RM210.00) dan 20 x 20 PIXEL, ANDA BOLEH MENGUBAH KEHIDUPAN ANDA. JANGAN TUNGGU LAGI!!!... BERMULALAH DARI SEKARANG!!!...

Sila rujuk kepada pelan pemasaran kami sekarang!!! Anda akan menjadi seorang yang berjaya...


http://www.theSpaceAds.com


All rights reserved. theSpaceAds.com is not responsible for the content of external sites.
Images featured on theSpaceAds.com are © of their respective owners.

theSpaceAds.com © 2008

0 cOmMenTs: